Városi pálya melletti sínkenőrendszerek

Hudra Dániel

Projektmérnök

Sínkenés furatokon keresztül

A távolsági vasutak sínjeivel ellentétben a villamosok, metrók sínjei nincsenek nagy terhelésnek kitéve, ezért ezeket furatokkal lehet ellátni. A kenés ezeknél a síneknél ezért általában kenőcsatornákon, a síneken kialakított furatokon keresztül történhet.

Ezeket a furatokat csak a közlekedés-felügyeletekkel egyeztetve lehet kialakítani.

A kenőzsírt, illetve a kondicionáló anyagot nagynyomású csöveken keresztül lehet a kenési pontokhoz juttatni.

A kenőcsatornák számát és elhelyezését a helyszínen előzetesen lehet meghatározni, hogy a kenőanyag ténylegesen a kerékre kerüljön.

További információk:

Egyedi vevőigények esetén lehetőség van földbe süllyesztett szivattyúállomások, tápcsövek, ellenőrző dobozok a csatlakozásoknál, ultrahangos szerelvényérzékelők, tengelyszámlálók stb. beépítésére.

A sínfúrási munkálatokhoz a berendezés felszerelésekor képzett munkatársak és megfelelő fúróberendezés áll rendelkezésre.

Előnyök:

  • Magas üzembiztosság
  • Pontos adagolás
  • Igény vezérelte működtetés (ív, idő, vagy távolság függvényében)
  • Nincs mechanikus kapcsolat a kenőrendszer, és a kerék között (a stiftkenéssel ellentétben)
  • Egyszerű karbantartás
Letöltések

Kapcsolatfelvétel

Személyes adatok
chevron-right