Járműre szerelt nyomkarima- és sínkenőrendszerek

Hudra Dániel

Projektmérnök

Leírás:

Az SKF „Easy Rail“ Onboard rendszereket a nyomkarima kenéséhez és sínfej kondicionáláshoz a vasúti járművek első tengelyéhez helyezik el. Működéskor a préslevegőt és a kenőanyagot a kenőanyagtartályból a fúvókához vezetik. A kenőanyagot vékony rétegben a nyomkarimára fújják és a közvetlen érintkezés által a sín vezető felületére viszik át.

AZ SKF „Easy Rail“ rendszerek lehetnek egy-, vagy kétvezetékes rendszerek, melyek magasnyomású vagy alacsony nyomású rendszerekkel kombinálhatók. Az SKF „EasyRail Airless“ rendszer olyan kötöttpályás járműveken alkalmazható, ahol nincs a járművön pneumatika.

Az összes SKF „Easy Rail“ rendszer sínfej kondicionálásra is használható, ahol a kondicionáló anyagot a fúvókák közvetlenül a sínfejre szórják. Ezek a berendezések kevés karbantartást igényelnek, és megbízhatóan működnek, akár extrém klimatikus körülmények között is.

Előnyök:

  • Magas üzembiztosság
  • Pontos adagolás
  • Igény vezérelte működtetés (ív, idő, vagy távolság függvényében)
  • Nincs mechanikus kapcsolat a kenőrendszer, és a kerék között (a stiftkenéssel ellentétben)
  • Egyszerű karbantartás

Rendszerek:

  • Egyvezetékes nyomkarima-kenőrendszer a kötött pályás járművekhez: SKF Easy Rail Compact
  • Kétvezetékes nyomkarima-kenőrendszerek kötött pályás járművekhez: SKF Easy Rail Low Pressure, SKF Easy Rail High Pressure
  • Automatikus sínkenőrendszerek pneumatika levegőellátás nélküli járműveken: SKF Easy Rail Airless
Letöltések

Kapcsolatfelvétel

Személyes adatok
chevron-right