Járműre szerelt kenőrendszerek

Az SKF „Easy Rail“ Onboard rendszereket a nyomkarima és sínkondicionáláshoz a vasúti járművek első tengelyéhez helyezik el. Működéskor a préslevegőt és a kenőanyagot a kenőanyagtartályból a fúvókához vezetik.  A kenőanyagot vékony rétegben a nyomkarimára fújják és a közvetlen érintkezés által a sín vezető felületére viszik át.

AZ SKF „Easy Rail“ rendszerek lehetnek egy-, vagy kétvezetékes rendszerek, melyek magasnyomású vagy alacsony nyomású rendszerekkel kombinálhatók.  Az SKF „EasyRail Airless“ rendszer olyan kötöttpályás járműveken alkalmazható, ahol nincs a járművön pneumatika.

Az összes SKF „Easy Rail“ rendszer sínfej kondicionálásra is használható, ahol a kondicionáló anyagot a fúvókák közvetlenül a sínfejre szórják. Ezek a berendezések kevés karbantartást igényelnek, és megbízhatóan működnek, akár extrém klimatikus körülmények között is.

Előnyök:

  • Magas üzembiztosság
  • Pontos adagolás
  • Igény vezérelte működtetés (ív-, idő-, vagy távolság függvényében)
  • Nincs mechanikus kapcsolat a kenőrendszer, és a kerék között (a stiftkenéssel ellentétben)
  • Egyszerű karbantartás

 

Rendszerek:

  • Egyvezetékes nyomkarima kenő rendszer a kötött pályás járművekhez: SKF Easy Rail Compact
  • Kétvezetékes nyomkarima kenő rendszerek kötött pályás járművekhez: SKF Easy Rail Low Pressure, SKF Easy Rail High Pressure
  • Automatikus sínkenő rendszerek pneumatika levegőellátás nélküli járműveken: SKF Easy Rail Airless

Hu Easy Rail Compact

A rendszer általánosan alkalmazható városi sínhez kötött tömegközlekedési járműveken, mind pedig helyközi és intercity vonatokon valamint mozdonyokon.

Hu Easy Rail Airless

Felhasználási feltételek szerint ezek a rendszerek alkalmasak nyomkarima kenésre vagy sínfejkondícionálásra. A kenőanyag vagy kondicionáló anyag az előre megadott mennyiségben pneumatika levegő nélkül kerül a kívánt felületekre.

Hu Easy Rail Low Pressure

Az egyszerű beépíthetőségnek köszönhetően a meglévő sínhez kötött járművek után szerelése a rendszerrel lehetséges.

Hu Easy Rail High Pressure

Itt egy központi szivattyúról van szó, amely olyan sínhez kötött járműre szerelhető, ahol akár 20 méteres távolság is lehet a kerékcsoportok között, amiket be kell szórni.