Helyhez kötött sínkenőrendszerek

A Lincoln helyhez kötött sínkenőrendszereknél a nyomkarimakenéshez és a sínfejkondícionáláshoz a tovahaladó vonatokat a vágányhoz kötött kerékszenzorok ismerik fel.  A kijuttatott kenőanyagot és kondicionáló szert a tovahaladó kerekek felveszik.

Kis szállítási mennyiségű nagynyomású szivattyúk látják el hatékonyan az előre megadott pontos kenőanyag mennyiséggel a síneket. Egy progresszív elosztószeleppel ellátott kenőléc viszi fel a kenő- illetve kondícionáló anyagot közvetlenül a kerekekre és futó felületekre. A Lincoln progresszív „Pump-to-Port“-technika (PTP) lehetővé teszi a pontos kenőanyag adagolást, és biztosítja, hogy minden kenéscsatlakozás mindenkor automatikusan az előre meghatározott kenőanyag mennyiségeket kapja meg.

A rendszerek képesek nagyobb távolságra nagy viszkozitású kenőanyagokat szivattyúzni. Kétvágányos és a vevői igényeknek megfelelő megoldások rendelkezésre állnak.

Előnyök:

  • Ingyenes helyszínbejárás a probléma okainak felderítésére
  • „Dugulásmentes“ kenés a nagynyomású szivattyú típusokkal
  • Pontos kenőanyag és kondicionálópaszta adagolás
  • Költséghatékony, kombinált rendszerterv elkészítése a nyomkarima kenésére és a sínfejkondícionálásra lehetséges

Rendszerek:

  • Gauge face lubrication (GF) = nyomkarimakenés
  • Top-of-rail conditioning (TOR) = Sínfejkondícionálás
  • Restraining rail lubrication = Vezetősínkenés
  • GF és TOR rendszer kombinációja